Tapu randevu sistemi; Tapu Müdürlüklerine gitmeden internet üzerinden başvuru sırası almak amacıyla oluşturulmuş bir uygulamadır. Sistem başvuru sırası için randevu vermektedir. Bu uygulama ile vatandaş belirlediği tarih ve saatte Tapu müdürlüğüne giderek işlemini başlatıp, zamandan tasarruf etmiş olacaktır.
Randevu alım işlemi sonucunda, işlemin sonuçlandırılacağı zaman konusunda herhangi bir bilgi verilmemektedir. Sistemin çoklu dil desteği mevcuttur.
Yapacağınız işlem ile ilgili hangi evrakların gerektiğini "İşlem Evrakları" sayfasında görebilirsiniz.
UYARILAR
Randevular seçilecek uygun tarihte ve saat aralığında, kimlik numarası ve müdürlük kontenjanına göre
alınabilir.
Randevu, malik veya yetkili temsilcisi tarafından alınarak sadece bu kişilere ait Kimlik Numarası
için kullanılabilecektir.
Yetki alanı dışı işlemler kapsamında randevu, taşınmazın kayıtlı olduğu tapu müdürlüğünden farklı bir
müdürlükte alınabilir.
1 yıl içinde aynı Kimlik Numarası için alınan randevu 3 kere gerçekleşmez ise 1 yıl içinde yeni bir
randevu verilememektedir.
Gerçek veya tüzel kişiler aynı gün için tek bir randevu alabilir.
DETAYLAR İşlem yapacağınız tapu müdürlüğünden randevu almak için randevu.tkgm.gov.tr adresini ziyaret edin. Telefon aracılığıyla randevu almak için 181 nolu çağrı merkezini arayabilirsiniz.