İstanbul - Tuzla Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi LGS Taban Puanı ve Yüzdelik Dilimleri
Yıl
Alan Dil
Kontenjan
İl Sırası Ülke Sırası
Taban Puan Yüzdelik Dilim
Tavan Puan Yüzdelik Dilim
2025
Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
30
280 / 1435
303,4657
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 303.4657 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan 356.1291 oldu. Tüm kontenjan doldu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan değişmedi ve tüm kontenjan doldu.
2025
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
292 / 1521
287,4247
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 287.4247 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan 353.1082 oldu. Tüm kontenjan doldu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan değişmedi ve tüm kontenjan doldu.
2024
Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
294 / 1418
334,8055
% 28,24
% 14,62
2024
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
309 / 1525
317,9639
% 32,97
% 18,41
2023
Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
30
270 / 1423
329,6700
% 30,86
2023
ElektrikElektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
291 / 1556
311,0100
% 36,20
2022
Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
259 / 1343
311,3750
% 32,06
383,3685
% 13,01
2022
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
282 / 1493
293,8284
% 38,68
377,2248
% 14,25
2021
Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
254 / 1314
276,5724
% 35,83
351,7063
% 13,83
2021
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
267 / 1446
262,1656
% 42,64
347,5493
% 14,72
2020
Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
227 / 1219
% 29,72
% 10,37
2020
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
226 / 1210
% 29,46
% 12,44
2019
Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
201 / 1151
% 36,78
% 14,44
2019
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
188 / 1096
% 34,38
% 8,83
Öğretim Süresi :
4 yıl
Kız Pansiyonu :
Yok
Öğretim Şekli :
Kız/Erkek
Erkek Pansiyonu :
Var (17)
* Pansiyon kontenjanları 2025 verilerine göre gösterilmiştir.
* Tabloda yer alan yüzdelik dilimler LGS sonucunda belirlenen "Genel Yüzdelik Dilim"i gösterir. İl Yüzdelik dilimi değildir.
* Oluşan boş kontenjanlar tercih sonucu dolmayan ve tercih sürecinde özel okullara nakil olan öğrenciler nedeniyle boşalan kontenjanlardır.