Çanakkale - Tacettin Aslan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi LGS Taban Puanı ve Yüzdelik Dilimleri
Yıl
Alan Dil
Kontenjan
İl Sırası Ülke Sırası
Taban Puan Yüzdelik Dilim
Tavan Puan Yüzdelik Dilim
2025
Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı (Sınavlı)
İngilizce
30
11 / 1261
328,8239
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 337.124 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan 329.9254 oldu. Tüm kontenjan doldu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan 328.8239 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2025
Bilişim Teknolojileri Alanı (Sınavlı)
İngilizce
30
9 / 1211
337,1240
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 345.0134 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan 340.0423 oldu. Tüm kontenjan doldu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan 337.124 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2024
Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı (Sınavlı)
İngilizce
11 / 1193
361,5871
% 21,51
% 10,76
2024
Bilişim Teknolojileri Alanı (Sınavlı)
İngilizce
10 / 1070
373,3575
% 18,81
% 6,39
2023
Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı (Sınavlı)
İngilizce
30
9 / 1181
363,3630
% 22,63
2023
Bilişim Teknolojileri Alanı (Sınavlı)
İngilizce
30
8 / 1023
381,5650
% 18,83
2022
Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı (Sınavlı)
İngilizce
10 / 1206
329,7528
% 26,05
417,8662
% 7,02
2022
Bilişim Teknolojileri Alanı (Sınavlı)
İngilizce
9 / 1062
345,4650
% 21,65
441,5402
% 3,79
2021
Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı (Sınavlı)
İngilizce
10 / 1252
284,0444
% 32,80
368,4962
% 10,60
2021
Bilişim Teknolojileri Alanı (Sınavlı)
İngilizce
9 / 1093
306,0118
% 25,26
360,6720
% 12,07
2020
Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı (Sınavlı)
İngilizce
10 / 1487
% 40,73
% 6,80
2020
Bilişim Teknolojileri Alanı (Sınavlı)
İngilizce
9 / 1310
% 33,47
% 8,68
Öğretim Süresi :
4 yıl
Kız Pansiyonu :
Var (18)
Öğretim Şekli :
Kız/Erkek
Erkek Pansiyonu :
Var (44)
* Pansiyon kontenjanları 2025 verilerine göre gösterilmiştir.
* Tabloda yer alan yüzdelik dilimler LGS sonucunda belirlenen "Genel Yüzdelik Dilim"i gösterir. İl Yüzdelik dilimi değildir.
* Oluşan boş kontenjanlar tercih sonucu dolmayan ve tercih sürecinde özel okullara nakil olan öğrenciler nedeniyle boşalan kontenjanlardır.