Manisa Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi LGS Taban Puanı ve Yüzdelik Dilimleri

Yıl Alan
Dil
Kontenjan İl Sırası
Ülke Sırası
Taban Puan
Yüzdelik Dilim
Tavan Puan
Yüzdelik Dilim
2025 Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 39 / 2404 180,1600
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 180.16 oldu ve tüm kontenjan doldu.
1. nakil tercihleri sonunda taban puan değişmedi. Tüm kontenjan doldu.
2. nakil tercihleri sonunda taban puan değişmedi ve 4 kontenjan boş kaldı.
2025 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 31 / 1917 218,5503
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 222.7483 oldu ve tüm kontenjan doldu.
1. nakil tercihleri sonunda taban puan 232.3563 oldu. 1 kontenjan boş kaldı.
2. nakil tercihleri öncesinde 2 boş kontenjan oluştu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan 218.5503 oldu ve 3 kontenjan boş kaldı.
2024 Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
39 / 2055 255,4813
% 56,66

% 37,62
2024 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
37 / 1973 264,5091
% 52,33

% 24,19
2023 Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 40 / 2055 251,7080
% 58,65
2023 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 36 / 1989 259,1370
% 55,13
2022 Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
34 / 1988 249,2821
% 60,67
341,2605
% 22,76
2022 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
31 / 1900 256,1026
% 56,76
336,6557
% 24,03
2021 Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
31 / 1910 223,2258
% 70,19
271,8479
% 37,89
2021 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
29 / 1831 229,1562
% 65,05
291,4533
% 30,06
2020 Makine Teknolojisi Alanı
İngilizce
23 / 1921
% 62,98

% 24,42
2020 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
21 / 1904
% 62,06

% 21,92
2019 Makine Teknolojisi Alanı
İngilizce
19 / 1488
% 58,81

% 19,88
2019 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
17 / 1397
% 52,43

% 7,49
Öğretim Süresi : 4 yıl Kız Pansiyonu : Yok
Öğretim Şekli : Kız/Erkek Erkek Pansiyonu : Yok

* Pansiyon kontenjanları 2025 verilerine göre gösterilmiştir.
* Tabloda yer alan yüzdelik dilimler LGS sonucunda belirlenen "Genel Yüzdelik Dilim"i gösterir. İl Yüzdelik dilimi değildir.
* Oluşan boş kontenjanlar tercih sonucu dolmayan ve tercih sürecinde özel okullara nakil olan öğrenciler nedeniyle boşalan kontenjanlardır.