Kırklareli - Lüleburgaz Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi LGS Taban Puanı ve Yüzdelik Dilimleri
Yıl
Alan Dil
Kontenjan
İl Sırası Ülke Sırası
Taban Puan Yüzdelik Dilim
Tavan Puan Yüzdelik Dilim
2025
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
7 / 1956
214,0524
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 214.0524 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan 247.3666 oldu. Tüm kontenjan doldu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan değişmedi ve tüm kontenjan doldu.
2025
Bilişim Teknolojileri Alanı
İngilizce
30
5 / 1916
218,8263
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 231.0047 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan 218.8263 oldu. 2 kontenjan boş kaldı. 2. nakil tercihleri öncesinde 2 boş kontenjan oluştu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan 328.6057 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2024
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
6 / 1897
272,1234
% 48,99
% 21,98
2024
Bilişim Teknolojileri Alanı
İngilizce
5 / 1694
294,1102
% 40,56
% 13,90
2023
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
6 / 2063
251,0490
% 58,95
2023
Bilişim Teknolojileri Alanı
İngilizce
30
5 / 1794
279,3040
% 46,84
2022
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
7 / 1839
260,9403
% 54,10
344,5774
% 21,88
2022
Bilişim Teknolojileri Alanı
İngilizce
6 / 1573
284,8871
% 42,46
342,6513
% 22,38
2021
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
7 / 1739
235,3968
% 6,00
300,3841
% 27,02
2021
Bilişim Teknolojileri Alanı
İngilizce
6 / 1542
252,0476
% 48,38
322,7779
% 20,54
2020
Makine Teknolojisi Alanı
İngilizce
6 / 1673
% 48,65
% 27,84
2020
Bilişim Teknolojileri Alanı
İngilizce
5 / 1542
% 43,36
% 15,39
2019
Makine Teknolojisi Alanı
İngilizce
4 / 1474
% 57,34
% 22,07
Öğretim Süresi :
4 yıl
Kız Pansiyonu :
Yok
Öğretim Şekli :
Kız/Erkek
Erkek Pansiyonu :
Yok
* Pansiyon kontenjanları 2025 verilerine göre gösterilmiştir.
* Tabloda yer alan yüzdelik dilimler LGS sonucunda belirlenen "Genel Yüzdelik Dilim"i gösterir. İl Yüzdelik dilimi değildir.
* Oluşan boş kontenjanlar tercih sonucu dolmayan ve tercih sürecinde özel okullara nakil olan öğrenciler nedeniyle boşalan kontenjanlardır.