Kırşehir Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi LGS Taban Puanı ve Yüzdelik Dilimleri
Yıl
Alan Dil
Kontenjan
İl Sırası Ülke Sırası
Taban Puan Yüzdelik Dilim
Tavan Puan Yüzdelik Dilim
2025
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
9 / 2518
173,2396
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 211.5882 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan 232.5047 oldu. Tüm kontenjan doldu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan 173.2396 oldu ve tüm kontenjan doldu.
2025
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
7 / 1732
243,9573
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 243.9573 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan 277.3277 oldu. Tüm kontenjan doldu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan değişmedi ve tüm kontenjan doldu.
2024
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
8 / 2106
250,4588
% 59,24
% 29,72
2024
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
7 / 1765
286,3292
% 43,35
% 17,99
2023
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
8 / 2222
236,1840
% 66,77
2023
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
7 / 1929
265,6660
% 52,30
2022
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
9 / 2063
243,5881
% 64,15
326,6183
% 27,01
2022
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
7 / 1808
263,7335
% 52,64
373,2307
% 15,08
2021
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
8 / 1836
229,0128
% 65,17
286,6395
% 31,80
2021
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
7 / 1704
239,2929
% 57,03
333,5221
% 17,88
2020
Makine Teknolojisi Alanı
İngilizce
7 / 1924
% 63,61
% 16,73
2020
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
6 / 1808
% 55,40
% 14,53
2019
Makine Teknolojisi Alanı
İngilizce
5 / 1580
% 67,35
% 38,88
Öğretim Süresi :
4 yıl
Kız Pansiyonu :
Yok
Öğretim Şekli :
Kız/Erkek
Erkek Pansiyonu :
Yok
* Pansiyon kontenjanları 2025 verilerine göre gösterilmiştir.
* Tabloda yer alan yüzdelik dilimler LGS sonucunda belirlenen "Genel Yüzdelik Dilim"i gösterir. İl Yüzdelik dilimi değildir.
* Oluşan boş kontenjanlar tercih sonucu dolmayan ve tercih sürecinde özel okullara nakil olan öğrenciler nedeniyle boşalan kontenjanlardır.