Gaziantep - Mehmet Rüştü Uzel Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi LGS Taban Puanı ve Yüzdelik Dilimleri

Yıl Alan
Dil
Kontenjan İl Sırası
Ülke Sırası
Taban Puan
Yüzdelik Dilim
Tavan Puan
Yüzdelik Dilim
2025 Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
60 58 / 2861 157,3406
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 157.3406 oldu ve 40 kontenjan boş kaldı.
1. nakil tercihleri sonunda taban puan 215.7028 oldu. 42 kontenjan boş kaldı.
2. nakil tercihleri öncesinde 42 boş kontenjan oluştu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan 159.6875 oldu ve 42 kontenjan boş kaldı.
2025 Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
30 41 / 2142 196,9157
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 202.1188 oldu ve tüm kontenjan doldu.
1. nakil tercihleri sonunda taban puan 206.2629 oldu. Tüm kontenjan doldu.
2. nakil tercihleri sonunda taban puan 196.9157 oldu ve 1 kontenjan boş kaldı.
2024 Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
54 / 2537 211,8397
% 83,35

% 25,46
2024 Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
48 / 2352 230,5938
% 70,86

% 36,45
2023 Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 43 / 2249 232,7710
% 68,76
2023 Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
30 45 / 2347 223,2950
% 74,59
2022 Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
37 / 1683 274,9744
% 47,02
347,4911
% 21,11
2022 Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
40 / 1770 266,7729
% 51,07
320,5495
% 28,96
2021 Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
36 / 1734 235,6608
% 59,79
329,6850
% 18,80
2021 Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
40 / 1799 231,4934
% 63,11
299,5357
% 27,30
2020 Makine Teknolojisi Alanı
İngilizce
38 / 1760
% 52,86

% 20,16
2020 Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
36 / 1649
% 47,90

% 20,87
2019 Makine Teknolojisi Alanı
İngilizce
32 / 1442
% 55,12

% 19,18
2019 Endüstriyel Otomasyon Teknolojileri Alanı
İngilizce
25 / 1294
% 45,66

% 27,60
Öğretim Süresi : 4 yıl Kız Pansiyonu : Yok
Öğretim Şekli : Kız/Erkek Erkek Pansiyonu : Yok

* Pansiyon kontenjanları 2025 verilerine göre gösterilmiştir.
* Tabloda yer alan yüzdelik dilimler LGS sonucunda belirlenen "Genel Yüzdelik Dilim"i gösterir. İl Yüzdelik dilimi değildir.
* Oluşan boş kontenjanlar tercih sonucu dolmayan ve tercih sürecinde özel okullara nakil olan öğrenciler nedeniyle boşalan kontenjanlardır.