Gaziantep - Fatih Sultan Mehmet Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi LGS Taban Puanı ve Yüzdelik Dilimleri
Yıl
Alan Dil
Kontenjan
İl Sırası Ülke Sırası
Taban Puan Yüzdelik Dilim
Tavan Puan Yüzdelik Dilim
2025
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
46 / 2341
183,9757
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 183.9757 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan 242.4097 oldu. Tüm kontenjan doldu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan değişmedi ve 1 kontenjan boş kaldı.
2025
Bilişim Teknolojileri Alanı
İngilizce
30
67 / 3011
145,6533
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 167.6955 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan 145.6533 oldu. 1 kontenjan boş kaldı. 2. nakil tercihleri öncesinde 1 boş kontenjan oluştu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan değişmedi ve 3 kontenjan boş kaldı.
2024
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
50 / 2464
218,0637
% 79,18
% 36,76
2024
Bilişim Teknolojileri Alanı
İngilizce
57 / 2568
209,2729
% 85,05
% 41,37
2023
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
51 / 2514
208,4470
% 84,22
2023
Bilişim Teknolojileri Alanı
İngilizce
30
48 / 2453
213,9100
% 80,69
2022
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
65 / 2737
160,2804
% 99,87
343,7535
% 22,09
2022
Bilişim Teknolojileri Alanı
İngilizce
64 / 2646
182,9714
% 98,00
293,1795
% 38,95
2021
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
49 / 1981
215,8315
% 76,70
268,2019
% 39,60
2021
Bilişim Teknolojileri Alanı
İngilizce
57 / 2147
197,2142
% 91,07
300,2817
% 27,05
2020
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
50 / 2081
% 89,45
% 23,84
2020
Bilişim Teknolojileri Alanı
İngilizce
51 / 2084
% 90,13
% 15,02
Öğretim Süresi :
4 yıl
Kız Pansiyonu :
Yok
Öğretim Şekli :
Kız/Erkek
Erkek Pansiyonu :
Yok
* Pansiyon kontenjanları 2025 verilerine göre gösterilmiştir.
* Tabloda yer alan yüzdelik dilimler LGS sonucunda belirlenen "Genel Yüzdelik Dilim"i gösterir. İl Yüzdelik dilimi değildir.
* Oluşan boş kontenjanlar tercih sonucu dolmayan ve tercih sürecinde özel okullara nakil olan öğrenciler nedeniyle boşalan kontenjanlardır.