Burdur Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi LGS Taban Puanı ve Yüzdelik Dilimleri
Yıl
Alan Dil
Kontenjan
İl Sırası Ülke Sırası
Taban Puan Yüzdelik Dilim
Tavan Puan Yüzdelik Dilim
2025
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
12 / 2297
186,7910
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 200.2854 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan 192.5843 oldu. Tüm kontenjan doldu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan 186.791 oldu ve 1 kontenjan boş kaldı.
2025
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
10 / 1660
258,0253
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 258.0253 oldu ve tüm kontenjan doldu. 1. nakil tercihleri sonunda taban puan 329.7127 oldu. Tüm kontenjan doldu. 2. nakil tercihleri sonunda taban puan değişmedi ve tüm kontenjan doldu.
2024
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
12 / 2499
215,6568
% 80,80
% 23,48
2024
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
11 / 2087
252,4529
% 58,20
% 30,68
2023
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
23 / 2828
179,5260
% 97,50
2023
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
24 / 2829
179,5260
% 97,50
2023
ElektrikElektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
19 / 2458
213,6760
% 80,84
2023
ElektrikElektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30
20 / 2459
213,6760
% 80,84
2022
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
10 / 2692
176,3866
% 98,99
303,7986
% 34,81
2022
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
8 / 2261
228,6108
% 74,01
327,0451
% 26,88
2021
Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
10 / 2321
173,1922
% 98,96
297,7524
% 27,89
2021
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
8 / 2084
205,9317
% 85,02
323,3299
% 20,40
2020
Makine Teknolojisi Alanı
9 / 2076
% 88,42
% 20,20
2020
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
8 / 2005
% 71,99
% 29,16
2019
Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
6 / 1467
% 56,76
% 28,07
Öğretim Süresi :
4 yıl
Kız Pansiyonu :
Yok
Öğretim Şekli :
Kız/Erkek
Erkek Pansiyonu :
Yok
* Pansiyon kontenjanları 2025 verilerine göre gösterilmiştir.
* Tabloda yer alan yüzdelik dilimler LGS sonucunda belirlenen "Genel Yüzdelik Dilim"i gösterir. İl Yüzdelik dilimi değildir.
* Oluşan boş kontenjanlar tercih sonucu dolmayan ve tercih sürecinde özel okullara nakil olan öğrenciler nedeniyle boşalan kontenjanlardır.