Burdur Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi LGS Taban Puanı ve Yüzdelik Dilimleri

Yıl Alan
Dil
Kontenjan İl Sırası
Ülke Sırası
Taban Puan
Yüzdelik Dilim
Tavan Puan
Yüzdelik Dilim
2025 Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 12 / 2297 186,7910
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 200.2854 oldu ve tüm kontenjan doldu.
1. nakil tercihleri sonunda taban puan 192.5843 oldu. Tüm kontenjan doldu.
2. nakil tercihleri sonunda taban puan 186.791 oldu ve 1 kontenjan boş kaldı.
2025 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 10 / 1660 258,0253
2025 yılı 1. tercih dönemi sonunda taban puan 258.0253 oldu ve tüm kontenjan doldu.
1. nakil tercihleri sonunda taban puan 329.7127 oldu. Tüm kontenjan doldu.
2. nakil tercihleri sonunda taban puan değişmedi ve tüm kontenjan doldu.
2024 Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
12 / 2499 215,6568
% 80,80

% 23,48
2024 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
11 / 2087 252,4529
% 58,20

% 30,68
2023 Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 23 / 2828 179,5260
% 97,50
2023 Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 24 / 2829 179,5260
% 97,50
2023 ElektrikElektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 19 / 2458 213,6760
% 80,84
2023 ElektrikElektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
30 20 / 2459 213,6760
% 80,84
2022 Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
10 / 2692 176,3866
% 98,99
303,7986
% 34,81
2022 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
8 / 2261 228,6108
% 74,01
327,0451
% 26,88
2021 Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı
İngilizce
10 / 2321 173,1922
% 98,96
297,7524
% 27,89
2021 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
8 / 2084 205,9317
% 85,02
323,3299
% 20,40
2020 Makine Teknolojisi Alanı
9 / 2076
% 88,42

% 20,20
2020 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
8 / 2005
% 71,99

% 29,16
2019 Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanı
İngilizce
6 / 1467
% 56,76

% 28,07
Öğretim Süresi : 4 yıl Kız Pansiyonu : Yok
Öğretim Şekli : Kız/Erkek Erkek Pansiyonu : Yok

* Pansiyon kontenjanları 2025 verilerine göre gösterilmiştir.
* Tabloda yer alan yüzdelik dilimler LGS sonucunda belirlenen "Genel Yüzdelik Dilim"i gösterir. İl Yüzdelik dilimi değildir.
* Oluşan boş kontenjanlar tercih sonucu dolmayan ve tercih sürecinde özel okullara nakil olan öğrenciler nedeniyle boşalan kontenjanlardır.